A megrendelt árut az MPL vagy a GLS futárszolgálata kézbesíti.
A szállítási idő a megrendeléstől számított 2-5 nap.
A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 9 és 16 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodsz az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot (például munkahely). 
Mielőtt a csomag megérkezik, a futár a megadott telefonszámon hívni fog. Amennyiben még sem tartózkodtál a kiszállítás napján a megadott címen, a futár értesítőt hagy és megpróbálja felvenni veled a kapcsolatot telefonon.
A szállítási díj mértéke a csomag súlyától függen változik az alábbiak szerint:

GLS: Csomagpontra és házhozszállítva is egységesen 1.290 Ft + 150 Ft kezelési díj

MPL: Csomagpontra egységesen 2.490 Ft + 150 Ft kezelési díj; Házhozszállítással  0-10 kg esetén 3.490 Ft, 10-20 kg esetén 4.490 Ft, 20-40 kg között 7.490 Ft + 150 Ft kezelési díj.

A díjak csomagonként értendők, így érdemes egy alkalommal több terméket is megrendelni.

Ha sérülést tapasztalsz, kérjük, vetess fel jegyzőkönyvet. Amennyiben a futár nem tudja megvárni, akkor elérhetőségeink egyikén kell azt haladéktalanul jelezni, mert kárigényed csak ebben az esetben tudjuk elfogadni.

A rendelés során a Megjegyzés rovatba beírhatod minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Például, ha nem te, hanem valaki más veszi át a csomagot, mindenképpen add meg az illető személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható munkahely esetén érdemes pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a futár könnyebben odatalál.

A szállítási költségről szóló számlát a megadott e-mail címedre kapod meg.

A futárszolgálat hibájából bekövetkező késedelemért felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben személyes átvételt választottál, ennek nincs külön díja. 1-2 napos átvételi idővel érdemes számolni.